Grupa Cichy-Zasada

Regulamin Kluczykomatu

Regulamin świadczenia Usługi Kluczykomatu przez salony dealerskie i autoryzowane serwisy grupy dealerskiej GCZ

§ 1 Postanowienia ogólne
  • 1
    Regulamin określa rodzaj i zakres Usługi Kluczykomatu świadczonej przez Usługodawcę oraz warunki oraz sposób korzystania z Usług przez Klientów.
  • 2
    Usługi Kluczykomatu określone Regulaminem, świadczone są przez Usługodawcę - Grupę Cichy-Zasada Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością Spółkę jawną z siedzibą w Wysogotowie (62-081), przy ul. Skórzewskiej 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000881356, NIP 7812010274, REGON 386349551, telefon kontaktowy: +48 61 816 38 38, adres poczty elektronicznej: [email protected] (dalej także jako “GCZ”).
  • 3
    Usługi Kluczykomatu dostępne i realizowane są w poszczególnych salonach dealerskich i autoryzowanych Serwisach, należących do grupy dealerskiej GCZ. Aktualna lista salonów dealerskich, w których można skorzystać z Usługi Kluczykomatu dostępna jest pod adresem https://cichy-zasada.pl/serwis/serwis-mechaniczny/.
  • 4
    Treść Regulaminu jest dostępna nieodpłatnie pod adresem https://cichy-zasada.pl/regulamin-kluczykomatu/. Regulamin został udostępniony w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie.
  • 5
    Korzystanie z Usługi jest możliwe po uprzednim zapoznaniu się z Regulaminem i akceptacją jego postanowień. Rozpoczęcie korzystania przez Klienta z Usługi Kluczykomatu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
  • 6
    Zaakceptowanie treści Regulaminu jest dobrowolne, lecz niezbędne do korzystania z Usługi i jej prawidłowego zrealizowania.
  • 7
    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, GCZ podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
§ 2 Definicje

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

  • 1
    “Usługodawcy” lub “GCZ” - należy przez nie rozumieć spółkę Grupa Cichy-Zasada Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna z siedzibą w Wysogotowie (62-081), przy ul. Skórzewskiej 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000881356, NIP 7812010274, REGON 386349551, będącą podmiotem zarządzającym siecią salonów dealerskich i siecią autoryzowanych serwisów, przez które realizowane są Usługi Kluczykomatu.
  • 2
    “Usługach” lub “Usługach Kluczykomatu” - należy przez nie rozumieć świadczone przez GCZ usługi, umożliwiające Klientowi:
    1. samodzielne pozostawienie lub odebranie pojazdu Klienta w Serwisie, w związku z naprawą lub przeglądem pojazdu,
    2. samodzielne odebranie lub pozostawienie pojazdu zastępczego przez Klienta na czas naprawy lub przeglądu pojazdu Klienta,
    3. dokonanie przez Klienta płatności za wykonane przez GCZ usługi serwisowe, bez jednoczesnej obecności personelu Usługodawcy. Usługi świadczone są przez GCZ na rzecz Klienta drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
  • 3
    “Serwisie” – należy przez niego rozumieć punkt usługowy GCZ realizujący w szczególności: naprawy, przeglądy pojazdów oraz sprzedaż części zamiennych, prowadzony przez zakład dealerski grupy GCZ (również partner serwisowy). Prowadzona przez Serwis działalność ma wyłącznie charakter stacjonarny - Serwis nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej (sprzedaży na odległość).
  • 4
    “Kluczykomacie” - należy przez niego rozumieć system składający się z fizycznego urządzenia zainstalowanego w zakładzie dealerskim GCZ oraz zainstalowanego na tym urządzeniu oprogramowania do jego obsługi, pozwalający na pozostawienie w nim kluczyków do pojazdu. Urządzenie posiada zainstalowany interfejs pozwalający na samodzielną obsługę Usługi przez Klientów. Kluczykomat umożliwia:
    1. samodzielne pozostawienie lub odebranie kluczyków do pojazdu przez Klienta w dowolnie wybranej przez niego porze oraz
    2. obsługę płatności online za realizowane przez GCZ usługi serwisowe.
  • 5
    “Kliencie” - należy przez niego rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej mająca zdolność prawną, która dokonuje zakupu usług lub części zamiennych w Serwisie.
  • 6
    “Bramce Płatniczej” – należy przez nią rozumieć rozwiązanie informatyczno-funkcjonalne umożliwiające Klientowi w szczególności zainicjowanie za jej pośrednictwem płatności oraz zawarcie umowy z Operatorem Płatności.
  • 7
    “Operatorze Płatności iMoje” – należy przez niego rozumieć podmiot trzeci, z którym Klient może zawrzeć za pośrednictwem Bramki Płatniczej odrębną umowę o świadczenie usług płatniczych.
  • 8
    “RODO” - należy przez nie rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§ 3 Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną
  • 1
    Warunkiem wykonania Usług i zawarcia umowy na ich świadczenie jest uprzednie zgłoszenie przez Klienta chęci skorzystania z Kluczykomatu:
    1. telefonicznie, pod numerem telefonu właściwego salonu dealerskiego grupy GCZ. Lista salonów dealerskich grupy GCZ wraz z danymi kontaktowymi dostępna jest pod adresem pod adresem https://cichy-zasada.pl/serwis/serwis-mechaniczny/.
    2. poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej właściwego salonu dealerskiego grupy GCZ,
    3. poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Kluczykomacie znajdującym się w wybranym salonie dealerskim grupy GCZ,
    4. osobiście, podczas wizyty Klienta w salonie dealerskim grupy GCZ.
  • 2
    Samodzielne pozostawienie lub odebranie pojazdu Klienta w Serwisie albo pojazdu zastępczego jest możliwe w wybranych zakładach dealerskich GCZ, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki wykorzystaniu Kluczykomatu. Kluczykomat otwiera się automatycznie, po poprawnej autoryzacji poprzez zeskanowanie unikalnego kodu QR lub kodu PIN, wygenerowanego i udostępnionego Klientowi elektronicznie, w wiadomości e-mail lub w wiadomości SMS na numer podany przy zakładaniu zlecenia serwisowego.
  • 3
    W celu otwarcia Kluczykomatu, Klient powinien zbliżyć udostępniony kod QR do czytnika w urządzeniu lub wpisać kod PIN z wykorzystaniem ekranu Kluczykomatu.
  • 4
    Warunkiem wydania Klientowi kluczyków do pojazdu przez Kluczykomat jest uprzednie zaakceptowanie przez Klienta zakresu wykonanych usług serwisowych oraz ich opłacenie za pośrednictwem Bramki Płatniczej. Kluczykomat weryfikuje prawidłowość dokonanej przez Klienta płatności.
  • 5
    Usługi serwisowe wykonywane są przez GCZ na rzecz Klienta na podstawie odrębnej umowy i nie wchodzą w zakres Usług Kluczykomatu.
  • 6
    Informacje o realizowanych usługach serwisowych znajduje się na portalu internetowym danego salonu dealerskiego grupy GCZ. Lista serwisów wraz z odnośnikami do stron internetowych dostępna jest pod adresem https://cichy-zasada.pl/serwis/serwis-mechaniczny/.
  • 7
    Dla skorzystania z Usług, niezbędne jest:
    1. posiadanie przez Klienta dostępu do sieci Internet,
    2. posiadanie przez Klienta urządzenia: smartfonu, tabletu, komputera osobistego itp. z zainstalowaną aktualną wersją przeglądarki internetowej,
    3. posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu.
  • 8
    Usługa Kluczykomatu jest świadczona nieodpłatnie.
  • 9
    Klient może w każdym czasie zrezygnować z Usługi Kluczykomatu (rozwiązać umowę o świadczenie Usług). Warunkiem rozwiązania umowy o świadczenie Usług jest złożenie przez Klienta oświadczenia o rezygnacji z korzystania z Usług w sposób, o którym mowa w ustępie 1 lit. 1) lub 4) powyżej. W przypadku, gdy umowa o świadczenie Usług uległa rozwiązaniu, odbiór kluczyków oraz dokonanie płatności za zrealizowane usługi serwisowe możliwe będzie wyłącznie osobiście, w godzinach pracy Serwisu. Możliwość zrezygnowania z usługi dotyczy również przedsiębiorcy korzystającego z usług serwisowych w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadających dla Klienta charakteru zawodowego.
§ 4 Sposoby uiszczenia opłaty za usługi serwisowe
  • 1
    Usługi serwisowe (wraz z częściami zamiennymi do zlecenia) wyceniane są indywidualnie w zależności od zakresu zlecenia tj. rodzaju i czasu realizacji usługi (robocizna lub usługi obce) oraz wykorzystanych materiałów i części zamiennych (materiały).
  • 2
    Ceny usług serwisowych oraz części zamiennych każdorazowo udostępniane są klientowi na ekranie Kluczykomatu. Realizacja usług serwisowych możliwa jest dopiero po akceptacji przez klienta przedstawionego zakresu i cennika.
  • 3
    Płatności za usługi serwisowe odbywają się za pośrednictwem Bramki Płatniczej iMoje. Dostawcą usługi (bramki) płatniczej, odpowiedzialnym za realizację i bezpieczeństwo transakcji jest ING Bank Śląski S. A. z siedzibą przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice; wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459; kapitał zakładowy w kwocie 130 100 000 zł opłacony w całości, NIP 6340135475 (“Operator”). Usługi płatnicze świadczone są zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie Operatora, udostępnionym Klientowi przed dokonywaniem płatności online.
  • 4
    Płatność online dokonywana jest zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu obowiązującego u Operatora.
  • 5
    Transakcje realizowane będą za pomocą linków do płatności na zasadzie “pay by link”. Każda płatność wymaga autoryzacji na urządzeniu Klienta.
  • 6
    Klient może zrealizować płatność za zrealizowaną usługę lub zakupiony towar, w zależności od wyboru:
    1. przelewem online,
    2. za pomocą karty płatniczej: Visa, MasterCard, GooglePay, ApplePay,
    3. za pośrednictwem systemu Blik.
  • 7
    Zapłatę uważa się za dokonaną w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym GCZ. Opłatę za realizację usług serwisowych Klient może uiścić jedynie w formie bezgotówkowej płatności elektronicznej.
  • 8
    Płatności są identyfikowane na podstawie numeru dokumentu sprzedaży generowanego przez Serwis.
  • 9
    Klient korzystając z Usług upoważnia GCZ do wystawiania i przesyłania dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106 b ust. 3, w zw. z art. 106 n Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, z późn. zm.).
  • 10
    Dokonując płatności Klient zobowiązany jest do zachowania należytej staranności. Wprowadzenie nieprawidłowych danych np. danych płatnika uniemożliwiające identyfikację Klienta może skutkować odmową zaksięgowania wpłaty oraz anulowaniem transakcji.

§ 5 Przetwarzanie danych osobowych
  • 1
    Administratorem danych osobowych Klientów korzystających z Usługi Kluczykomatu jest Usługodawca. Zasady przetwarzania danych osobowych w ramach Usługi określa Polityka prywatności określająca sposób oraz zakres zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych Klientów. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej GCZ pod adresem https://cichy-zasada.pl/polityka-prywatnosci/.
  • 2
    Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Klientów, przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie: imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP, marka i model samochodu, numer rejestracyjny oraz numer nadwozia (VIN).
  • 3
    Przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem przez Klienta z Usług Kluczykomatu jest dobrowolne lecz konieczne do prawidłowego wykonania usług przez GCZ.
  • 4
    Administrator przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymaganiami RODO.
§ 6 Warunki gwarancji oraz postępowanie reklamacyjne
§ 7 Postanowienia końcowe
  • 1
    Wszelkie umowy zawierane są w języku polskim.
  • 2
    Prawem właściwym dla świadczonych Usług jest prawo polskie.
  • 3
    Wszelkie reklamacje i spory będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • 4
    Usługodawca może wprowadzić zmiany w Regulaminie z ważnych przyczyn:
    1. wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa lub w celu zachowania zgodności Regulaminu z prawem,
    2. wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz,
    3. wynikających z rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Usługi, w tym wprowadzenie nowych funkcjonalności lub zmiany sposobu zawierania umów,
    4. wynikających ze zmiany warunków technicznych świadczenia Usługi,
    5. wynikających z konieczności usunięcia sprzeczności, błędów lub omyłek pisarskich w Regulaminie,
    6. wynikających ze zmian danych Usługodawcy wskazanych w Regulaminie,
    7. wynikających z konieczności poprawy lub zachowania jakości obsługi Klientów.
  • 5
    O każdorazowej zmianie treści Regulaminu Usługodawca poinformuje za pośrednictwem komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej GCZ.
  • 6
    Zmiany w Regulaminie stosuje się do umów o świadczenie Usług, zawartych po wprowadzonych zmianach.
  • 7
    W związku z korzystaniem z Usług, Klientom zakazuje się dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
  • 8
    Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2024 i jest dostępny pod adresem https://cichy-zasada.pl/regulamin-kluczykomatu/.

Skontaktuj się z nami

Niniejszym wyrażam zgodę spółce Grupa Cichy-Zasada Sp. z o.o. Sp. j. z siedzibą w Wysogotowie (62-081) NIP: 7812010274 na:

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu, jak i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego — PUODO. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Komunikację w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kierować listownie na adres: ul. Skórzewska 8, 62-081 Wysogotowo lub elektronicznie na adres [email protected]. Pozostałe szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych w celach dla jakich pozyskaliśmy zgodę na komunikację, znajdują się na stronie obowiązki informacyjne.